Звернутися до загала мене змусили не так недолiки та упущення протягом туру, як вiдношення до клiєнта як до лоха, перепрошую за мовнi упущення.
Коротка iсторiя. Наш спiльний знайомий, монах, органiзував "релiгiйно-вiдпочинкову" поїздку. Оск. все це простiше проводити через т. зв. турфiрми - звернувся до "Гал-Круїзу". Давнi знайомства, тд, тп. Пiдбив нас на цей тур. Цiна нiби доступна, програма надзвичайно цiкава - ми обома руками за.
Як виявилось пiзнiше, не все так просто. Звичайно, поохолонувши пiсля поїздки, ми спробували висловити деякi претензiї власницi (чи директору) вищевказаної фiрми. Повний текст листа я викладаю нижче.
-----------------------------------------------------------------------------------
Добрий день!
На жаль, вiдповiдi на попереднiй лист вiд 02.08.08 не було. Повторно посилаю Вам його. Висловлюю сподiвання, що Ви приймете до уваги нижчевикладене та зволите вiдповiсти кореспондентам.
Дякую.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Вам пишуть Вашi колишнi туристи з поїздки Львiв-Люрд 15.07-29.07. Хочемо перш за все висловити подяку за можливiсть сумiстити в одному турi як релiгiйнi, так i вiдпочинковi цiлi.
Тим не менш пару моментiв заслуговують доопрацювання з Вашої сторони. i, на нашу думку, ми маємо повне право на компенсацiю - на Ваш вибiр, звичайно, за деякi моральнi та матерiальнi збитки.
Розраховуємо на Ваше розумiння, тому вважаємо вправi перелiчити недолiки, якi були допущенi протягом туру:
1. Неукладення угод зi всiма туристами групи з детальним графiком та програмою поїздки. Можна квалiфiкувати як порушення Вашою агенцiєю обов'язкiв туроператора.
2. Порушення прав громадянина України - невидача закордонного паспорта на протязi всiєї поїздки.
3. Порушення технiчного оснащення автобуса: кiлькiсть мiсць для посадки перевищує паспортну мiнiмум на 4 (чотири) мiсця. В результатi двоє туристiв провели поїздку на сходах та в проходi автобуса.
4. Повна непiдготовленiсть та фахова несумiснiсть керiвника групи. Незнання жодної iз мов країн перебування.
5. Зрив екскурсiї в печери в Словакiї по винi керiвника групи. (передбачено програмою)
6. Поселення двох груп по 5 (п'ять) чоловiк в трьохмiснi номери в готелi в Лiньяно-Саб'ядоре. Звичайно, завдяки наполегливим перемовинам вдалося владити цей момент, але це вартувало втраченого часу бiля 4-5 годин.
7. Вiдсутнiсть квалiфiкованого гiда у Венецiї. i, як наслiдок - зрив екскурсiї. (передбачено програмою)
8. Господиня готелю у Люрдi, п. Катерина, не була попереджена про приїзд групи нi за день, нi, тим бiльше, за тиждень. Лише збiг обставин допомiг нам розташуватися, тому що вона готувалася до приїзду групи з iталiї.
9. Запiзнення автобуса на посадку у Сан-Себастьянi бiльш нiж на годину. Як виявилось, це були форс-мажорнi обставини, нiяк не по винi водiїв, тим не менш привели до зриву програми в подальшому. Тому ми вправi квалiфiкувати це як недопрацювання Вашої агенцiї - незнання мiсць парковки в мiстах перебування.
10. Запiзнення в Париж, вiдсутнiсть фахового гiда - зумовлено п. 9. Зрив екскурсiї в Парижi. (передбачено програмою)
11. Поселення в Парижi замiсть обiцяного готелю в центрi (на жаль, неуточненого програмою) в готелi за Парижем. Пояснення керiвника групи про закриття вказаного готелю, яке так "щасливо" та "випадково" для Вашої агенцiї вiдбулося за три днi до приїзду нашої групи не витримують нiякої критики та на здоровий глузд просто не сприймаються.
12. В результатi п. 11 втрачено часу на дорогу в Париж та назад близько 3-3.5 годин. Кошти за дорогу були повернутi лише "вузькому колу" осiб.
13. Вiдсутнiсть снiданку у Парижi (передбачено програмою). Намагання керiвника групи залагодити цей недолiк сухим пайком в дорозi та спробою видати презент власницi готелю в Люрдi п. Катерини нашiй групi за презент вiд агенцiї просто смiшнi.
14. Запiзнення автобуса на вiдправку в Парижi на 1 год 40 хв. Без пояснень.
Можливо, не вдалося пригадати всi вузькi моменти даної поїздки.
Велике прохання до Вас не вiдбуватися вiдписками типу Вашої останньої sms-вiдповiдi, що дана поїздка - це проща, i тому..., i так далi.... Це ображає в першу чергу Вашу агенцiю, тому що ми схильнi ставитися до поїздки як до повноцiнного туру, так i до Вашої агенцiї iз всiєю повагою.
Повторюємо, ми розраховуємо на Ваше розумiння i намагаємось владнати дану ситуацiю взаємовигiдно для обох сторiн. Як Ви не зацiкавленi в зайвому розголосi та небажанiй рекламi, так i у нас немає зайвого часу для проведення непотрiбних перемовин. Чекаємо на Вашу вiдповiдь.
Ще раз висловлюємо подяку за можливiсть провести незабутнi днi у країнах Європи завдяки Вашим старанням. i надiємось, що в подальшому Ви не будете допускати таких прикрих промахiв, i ми з повною вiдповiдальнiстю зможемо рекомендувати "Гал-Круїз" як одного iз кращих туроператорiв України.
З повагою.
Вiд iменi туристiв групи.
Богдан.
---------------------------------------------------------------------------------
З листа видно, що надiслано повторно. Спiлкування в телефонному режимi з п. iриною (директором), на жаль, не привели до консенсусу. Тобто вiдношення до нас, колишнiх туристiв, залишало бажати кращого. Не те, що елементарне: "Вибачте, були недопрацювання, по змозi поправимо,...", а наступне: "Що ви хочете? Все було органiзовано на найвищому рiвнi..."
Так от, п. iрина не зрозумiла, що нам аж нiяк не потрiбнi її (чи нашi )
:) пару нещасних євро. Тим бiльш, що поїздка дiйсно була надзвичайно цiкавою. Вражень i задоволення - не перелiчити. i тим бiльш прикро за допущенi проколи.
Оскiльки пройшло бiльш нiж 30 днiв з моменту подачi нехай навiть такої претензiї, - вiдповiдi по сьогоднi нiякої - змушений дану iсторiю опублiкувати в павутинi. Ну нiяк мене не полишає "неприємний осад".
Висновки читач може зробити сам. Як iз ним можуть поводитись в данiй турфiрмi.
PS. Я думаю, необ'єктивностi менi не зможуть закинути. Посилання на дане
повiдомлення та ще кiлька аналогiчних - не вiдмовлю собi в приємностi надати
за адресою
[email protected] i, безумовно, всiм доступним
"прочанам-туристам"
Як участник цього туру хочу засвідчити вищезгадане та застерегти майбутніх туристів від подорожей з "Гал-Крузом".
Андрій Київ
Оля, Львів
Черкаська обл.. З третього по десяте липня цього року, ми мали нагоду подорожувати по Чехії, Німеччині та Франції. Таку подорож нам організувала та забезпечила туристична фірма «Гал-Круїз» (м.Львів), за що ми її дуже вдячні. Особливу подяку висловлюємо менеджеру цієї фірми Гук Ірині. Дякуючи Ірині, наша мрія збулась.
Можливо , той, хто віддає перевагу малорухливому відпочинку , переносить такі тури важко і причину свого невдоволення шукає в комусь іншому, а не в собі. Як для нас, що відпочинок це зміна заняття, то такі тури одне задоволення. Враження компенсують всі незначні незручності, про які ми були завчасно попереджені.
Для тих, хто сумнівається в Гал-Круїзі, читаючи негативні відгуки в його адресу, можете зателефонувати 067 495-75-83 (8.00- 22.00), ми постараємось вам допомогти прийняти рішення і більш детально розповімо про подорож до Чехії, Німеччини та Франції.
Гал-Круїз-------------БРЕХУНИ!!!!!!!!!!!!НЕПОРЯДНІ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НЕКОМПЕТЕНТРНІ!!!!!!!!!!!!!!!! НЕОРГАНІЗОВАНІ!!!!!!! НІКУДИШНІ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Нікому не рекомендую користуватись їх послугами!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Псують весь відпочинок!!!!!!!!!!
Окреме своє "ФУ" хочу сказати гіду п. Любі!!!!!!!!!!!! Для чого такі працівники?????????????????????
Хочу підтвердити слова п. Богдана!!!!!!! Мої батьки були теж в тому в турі!!!!!!!!
Я "постраждала" цього року в поїздці до Болгарії! Люди- повірте гал-круїз просто дуже не порядні люди!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
В процессе ведения экскурсий израильским гидом католический священник брал у нее микрофон и начинал нараспев читать молитвы, потом переходил к проповеди, зная, что в автобусе присутствуют люди других конфессий и эти люди не его паства. У нас свои молитвы, свои святыни и догмы. Нас сделали элементарными заложниками. Почему-то никому не придет в голову посадить вместе иудея и мусульманина и дать последнему микрофон.
Некатолическая часть группы неоднократно обращалась к сопровождающей Кристине с просьбой не проводить проповеди в автобусе, однако, действия это не возымело. Она просто не передавала наше пожелание "отцу". Так продолжалось каждый день. Каждое утро католики совершали литургию в одном из посещаемых храмов, которая длилась 1-1,5ч. Все остальные их просто сидели и ждали, упуская драгоценные минуты на Святой Земле. Храмы посещались практически только католические-из 26 церквей, в которые водили группу 23 католические, 1 православная и 2 многококфессиональные. Еще 2 православные церкви мы буквально выпросили у нашего замечательного гида-Веры Пипко. Конечно, такая процедура нигде не оговорена, в программе об этом ни слова, устно туроператором об этом ни пол-слова. Просто-ми всі християни, и все. Если так, то должна было быть хотя бы половина православных церквей. Мы считаем это большим лукавством, обманом, непорядочностью и нарушением программы. Из лукаво составленной программы трудно понять, что предполагается посетить. Например, записано: Гора Фавор, Гора Блаженств, Кана Галилейская. Во всех указанных местах имеются и католические и православные храмы, однако, посещались только католические. Программа составлена в обход православных святынь, хотя на первый взгляд этого нельзя заметить. Нам показалось, что существует договоренность туроператора с греко-католиками о проведении тура именно по такому сценарию. Нас взяли поприсутствовать на чужом празднике за наши деньги.
Вызвало недоумение расселение в "отеле" в Вифлееме (Палестинская Автономия), при этом палестинско-израильскую границу приходилось пересекать дважды в день со стоянием на КПП по 30-40 мин в одну сторону. Люди с автоматами проверяют паспорта и обшаривают автобус. Неудобно и неприятно. Отель Grand Le Fontana оказался просто недостроенным, жилой только 5-й этаж, Номер без окон, запах краски, мебельного лака, пыли и стук перфоратора. Персонал от нас узнал, что в номерах нужно убирать. Можно только догадываться кто на таком поселении группы выгадал...
Это было некрасиво, непорядочносо и нечестно со стороны Гал-Круїз, тем более, что в такие поездки выезжают люди преимущественно уже немолодые, не очень здоровые, с определенным религиозным настроением и ожиданиями. Ответственность за все неурядицы и неудобства полностью ложится на туроператора, который не предоставил информацию или предоставил ложную информацию на прямо поставленный вопрос. Конфессиональная направленность тура-это важно!
Тем не менее, впечатление от поездки на Святую Землю нам не смогли испортить. Все, что не связано с этой фирмой, было просто замечательно: страна; израильтяне; места, в которых мы побывали, наш чудесный компетентный доброжелательный гид Вера Пипко, которая помимо своей работы решала также вопросы сопровождающего группы; относительно нормальное питание, хороший автобус и водитель, милые интеллигентные и порядочные члены группы и - даже погода.
Я желаю всем верующим рано или поздно совершить паломничество на землю нашего Господа, но с другим оператором или самостоятельно. Эти просто не умеют работать и они неудачники.
Желая всем греко-католикам счастья и процветания, хочу еще раз предупредить, что данный тур с этим оператором не для православных христиан!
Хочу добавить свой негативный отзыв о турагентстве "Гал Круиз" м. Львів,вул. Братів Рогатинців,12/10. После прочитанного выше , я поняла что работа фирмы нисколько не изменилась. В этому году я собралась поехать в Болгарию и обратилась в вышеуказанное агентство.Сразу оговорюсь, что еду заграницу впервые, по-этому полагалась на компетенцию менеджера агентства.Я купила у них проезд в Болгарию и назад во Львов. Заплатив деньги я не получила ни договора о предоставлении услуг фирмой, ни товарного чека о приёме оплаты. Через какое то время мне отдали паспорт с визой и информационный лист на котором была написана общая информация о Болгарии, моя фамилия написанная с ошибкой и следование автобуса со Львова до станции Черновцы.Ни времени прибытия, ни толком станции где меня высадят в г.Нессебр Болгария не было сказано ничего, кроме названия отель "Панорама". Глянув в интернете, оказалось что таких отелей в Нессебре несколько, я решила обратиться агенство для детального уточнения возникших у меня вопросов ( по поводу договора об предоставленных фирмой услугах,о месте прибытия и о страховке, про которую я узнала нет от менеджера фирмы а от знакомой). Прийдя в офис я узнала, что та менеджер, что меня оформляла ушла в отпуск, и по-этому никто ничего мне внятно сказать не может.на вопрос об адресе отеля Панорама мне сказали что адреса там нет это же Болгария!!!! Вы понимаете там нет оказывается названий улиц координат!!!! Заикнувшись о страховке меня отправили к женщине что ими занимается и в ответ я получила порцию хамства о том что: " я еду не уже и сейчас по этому могу прийти в другой раз за оформлением, у неё мол много работы и вообще я могу себе купить страховку на границе". По поводу договора он оказывается вообще не нужен у меня же есть "информационный лист" и этого вообще достаточно!!!! Лист в котором нет никакой конкретной информации кроме того что столица Болгарии это София и о средней температура воды в июле!!!
Хочу в первую очередь обратиться к директору агенства: обратите внимание на то, кто работает у вас в агентстве, на компетенцию этих людей, на их хамское поведение с клиентами, это нисколько не красит ваше турагенство и отбивает всякую охоту обращаться вторично либо рекомендовать его своим знакомым и друзьям. Придя в турагенство хотелось бы получить полный пакет услуг и документов, а не узнавать по знакомым что мне надо ещё с собой иметь и контролировать работу менеджеров.
Аналогічно як і Анастасія, замість 27-29 год ми їхали 39. Але: водії Вілар туру дуже виховані, намагались нас розвеселити і заспокоїти. Я ніколи не їздила раніше автобусом і думала, що це буде дуже важко. Абсолютно не важко. Автобуси дуже комфортабельні. В нас були місця зі столиком, навпроти ніхто не сидів і ми прекрасно висипались. Так, їхали довго, але дорога чудова, зупинки часто, кожні 3-4 години. Саму подорож ми з подругою сприймали як пригоду. Тому нам сподобалась поїздка. Найдовше, близько 9 годин ми стояли на кордоні Румунії з Україною. Повний автобус діточок, які абсолютно адекватно і спокійно, на диво перенесли важку і довгу дорогу. Які б не були зручні автобуси, але майже 2 дні провести в дорозі - це важко. Величезна подяка водіям: Коста - Ви супер водій))))
По приїзді в готель, тобто дитячий табір, нас розселили та нагодували. Харчування таке собі, але що можна очікувати за такі гроші) Тобто, нормальне харчуваання. Трохи синтетики та сої, але погано не було ні разу. Навіть навпаки, завдяки грецькому йогурту, що давали щодня я схудла на 5 кг :) Дітей харчували 4-5 разів, ми їли 2, іноді 3 рази. Супроводжуючий нас Андрій так само як і всі супровідники, мабуть; не відповідав на жодне питання і нічого не вирішував. Але, що він міг зробити?
До моря близько 170-200 м. Я б сказала, дуже близько. Хоча більшість незадоволених. Так, пляжі брудні, але при чому тут агенство та готель? Там купа "наших", пляжі муніципальні, якщо не загаджувати їх, то були б чисті. Море чудове. Вигляд як з вікна так і на пляжі вражаючий - на пляжі ми милувались горою, на якій розташований замок-фортеця Платамон. А з готелю вигляд на Олімп) СУПЕР) Все, що нам обіцяли ми і отримали, а за такі гроші і не варто було надіятись на 5 зірок і нарікати) Хоча, в Греціїї навіть 5 зірок - це не Турція. Сервісу шикарного ви там не знайдете. Хіба на островах. Саме містечко, з назвою Скотіна :) (по грецьки "темна, в тіні") мальовниче. Дорога на пляж через алею з тисячолітніх платанів. Шопінг теж супер, ціни на взуття та одяг нас вразили. Ми встигли потоваришувати з багатьма греками. Обмінялись традиційними напоями та номерами телефонів та....нас здивувала щедрість греків. Нам просто так дарували подарунки: одяг, вино.
Харчування в тавернах приблизно 15-20 євро з людини, але, краще брати 1 порцію на 2-3 людей, бо вони ВЕЛИЧЕЗНІ;) Варто сходити на прогулянку на замок Платамон, вхідний квиток 2 євро, підійматись близько 30 хв по серпантинній дорозі або маленьким поїздом 3 євро.
Вигляд з гори відкривається надзвичайний. Почуваєшся супер, наче пташка)
Їздили на екскурсію на Олімп, це ВРАЖАЄ))) Вартість екскурсії 40 євро з обідом в Долині Богів. Там є місце, де підвищений магнетизм, автобус можна пхати одним пальцем, а вода тече догори :) Вигляд з Олімпу - це щось. Відчуття не передати. Там така краса, захоплює подих. Рекомендую. Також ми були на розкопках Діону. Цікаво. Вхідний квиток 4 євро. В нас був дуже класний і розумний екскурсовод Нікос, а також водій Яніс. Розповідь про Олімп та Діон я навіть записала на мобільний)
Але найбільш вражаюча екскурсія для нас була на Метеори, 8 чудо світу. Можна багато говорити, але краще хоч раз це побачити на власні очі. Вартість екскурсії 50 євро + вхідний квиток в монастир 3 євро. От що мені не сподобалось, так це те, що нас тримали довго в іконописній майстерні по дорозі на Метеори, де ціни на ікони та сувеніри завищена в 2-3 рази. А також дивно, що майстерня то іконописна, а продаються шуби та ін. Ми впевнені, що екскурсовод отримує відкат за кожного туриста, що купував там сувеніри. Я придбала фігурку жінки з мармуру, а коли запитала в консультанта ЩО це за фігурка, чия? Я отримала “змістовну” відповідь, ПОШУКАЙТЕ В ГУГЛІ ..... От так:)
Задовго ми там були, тому відвідали лише 1 монастир з 6. Яна, екскурсовод теж дивна людина. Багато з її розповіді неправда і не відповідає дійсності. Але, для більшості людей вона цікаво розказала казочку, використовуючи Дена Брауна. Людей на Метеорах величезна кількість. Сувеніри на ікони дешевші, ніж в майстерні. На зворотній дорозі Яна порадила нам заклад (ми впевнені, що їй і за це дають відкат), де, як вона сказала, ми пообідаємо за 10-12 євро. Але, вийшло кожному не менше 25 євро!!! Ми не пошкодували, бо було смачно і цікаво, гарна музика, смачні страви, красиві грецькі хлопці)))) Велика подяка також водіям: Маноліс та Коста, свою справу вони знають))) теж нас розважали) Моя власна думка про греків: вони дуже привітні, балакучі, веселі, позитивні і люблять наших дівчат :)
Тепер про сам готель. Номера хороші, постіль та рушники білосніжні. Заміна кожні 2 дні. А прибирання щодня. Басейн хороший, смердить хлоркою як і всі басейни. Чистять щодня. Лежаки та парасольки безкоштовні. Столова так собі, але порції дуже великі. На кожну екскурсію нам давали пайок і воду з собою, що теж нас порадувало. От на рахунок WI-FI все дуже погано.... Працює лише біля рецепції, де ніколи не має нікого з обслуговуючого персоналу. Погано ловить, майже не працює. Аніматорів обіцяних ми, майже не бачили. Діти самі розважали себе.
Ще одна з розваг в нас була це годування місцевого ослика динями та кавунами. До речі, ціни на фрукти різні. В суперах кг персиків коштує бл 1,4-1,5 євро, кавуни 0,91,5 євро за кг. Машини привозили під готель дині та кавуни за 0,2 евро за кг)))) Апельсини 1 євро за кг
Отже, про Грецію в нас тільки найкращі спогади) Буду їздити тепер щороку)
А тепер найгірше......В Салоніках ми чекали 2,5 години автобус, бо мусіли чомусь пересідати, сказали, що ліцензія скінчилась на попередній, але то не точно, слухи. Автобус приїхав не дуже зручний. Підставочки під ноги не було......
Отже, найгірше.....на зворотній дорозі в румунському селі в нас ламається автобус....Помпа протікала(((
Водії мучились-мучились і поїхали за деталькою. В Грецію!!!!! А нас з дітьми та циганами лишили......Андрій, супроводжуючий, не повинен був нас лишати, але.....забрався і теж чомусь поїхав з водіями. Автобус заблокований, тобто навіть воду не змогли з багажу дістати, але ми не втрачали надію і чекали.....Погуляли по селу, подивились місцеву колористику. За години три приїхало 2 автобуси і кілька людей сіло на вільні місця і поїхали благополучно додому. Але більшість нас лишилась. В туалет, перепрошую, ходили на залізничну колію. Гуляли по румунському селі, де на нас витріщались, бо зовсім інакші кілька годин. Автобус зламався о 5 ранку, водії приїхали близько 12 ранку з деталлю та Андрієм :)
О 14.00 ми рушили. Помпу підіпхали ГІЛКОЮ з дерева. Тобто простояли в румунських полях 9 годин. Заїхали на СТО, де простояли близько години, недовго, по тим міркам, поки лагодили автобус :) Потім кордон......знову близько 9 годин ми стояли.....Потім на кордоні ми пересідали в інший автобус, бо наш не пустили.... знов....при чому, висадили нас на кордоні, з речами ми всі стояли як на розстріл за лінією і перевіряли наші паспорти. Потім ми зі своїми тлумаками рушили ПІШКИ через кордон до іншого автобусу. Знову окрема подяка водіям Вілар туру за допомогу нам, бо сумок було багато :)
....до Львова ми повернулись за 2,5 доби( Такого ми не очікували, але, сприйняли все як цікаву пригоду. Бо ми були налаштовані позитивно.
Загалом поїздкою ми задоволені. Дякуємо Гал-Круїзу за цікаву подорож і радимо зважити всі недоліки і в наступних турах не повторювати своїх помилок)))
Теперь, расскажу о туре более подробно, по дням. В первый день у нас было прохождение границы и вечером катание на кораблике по Будапешту..все прошло нормально..за 3 часа прошли таможню, покатались на кораблике, но после катания очень не понравился тот факт, что попросив руководителя группы подсказать нам, где можно купить воды и сделать остановку, т.к. у половины автобуса не было воды и люди хотели пить после целого дня питания бутербродами на одних заправках, мы получили отказ..нам сказали, что мол все магазины не работают..негде..тем не менее мы проехали огромное количество магазинов, заправок, где мы могли приобрести воду..поселили нас в транзитный отель в часе езды от Будапешта..На второй день у нас был переезд в Верону..В Верону мы приехали после 7-ми часов вечера..мы не смогли посмотреть дворик Джульеты, т.к. он был уже закрыт к тому времени...на протяжении всего пути в Верону мы также питались одними бутербродами на заправках..Поселили нас в отеле в 2-х часах езды от Вероны..На третий день нас ожидал переезд в Барселону. Приехали мы в отель в районе часа ночи. Опять же таки, во время переезда нам делали остановки только на заправках..мы неоднократно просили руководителя группы сделать остановку в другом месте,т.к. сидеть 3 дня подряд на одних бутербродах становилось уже очень сложно, но руководитель группы просто игнорировал наши просьбы..Следующие 6 дней мы провели в Барселоне..мы ездили по городу сами, самостоятельно все смотрели и это было самое прекрасное время на протяжении всей поездки..Барселона - красивейший город..и даже Гал-Круиз не может испортить впечатление об этом изумительном городе. Спешу отметить также, что вместе с группой мы ездили в Барселоне на шоу поющих фонтанов...великолепное шоу, но они все-таки приложили все усилия, чтобы все подпортить..шоу длится 30 минут, наш "замечательный" руководитель Андрей дал нам на просмотр шоу всего 15 минут..уже через 10 минут он бегал по площади с криком: "Швидше в автобус!!!!" Людям не дали посмотреть шоу, т.к. руководитель и водители хотели побыстрее попасть в отель..На 10-ый день нас ожидал переезд в Ниццу..до Ниццы мы ехали около 9-ти часов и там пробыли 3 часа..после этого нас ожидал длительный переезд в отель..в отель мы приехали после часа ночи. В 11-ый день у нас была экскурсия по Милану. В городе мы провели 2,5 часа и после этого у нас был длительный переезд в отель на территории Венгрии. Заселились мы в отель поздно ночью. На 12-ый день поездки нас ожидал переезд в Украину. Выехали из отеля мы в 9:30. Ехали не торопясь, несмотря на то, что во время самого тура и по дороге в Барселону мы все время куда-то очень спешили и ни разу не останавливались на кафе, чтобы поесть. Тут же у нас в этот день появилось много времени..водители с руководителем никуда не спешили..мы заехали в придорожное кафе, чтобы поесть и провели там час времени, который мы могли потратить на дорогу и никто бы не опоздал на поезда..прошли границу мы быстро и если бы не водители, останавливающие на перекур получасовой и прочие ненужные остановки все сложилось бы иначе..
Вывод из этой поездки могу сделать один - никогда больше не буду путешествовать с Гал-Круизом. Большего хамства и равнодушия по отношению к людям я еще не встречала. Если хотите действительно отдохнуть, не ездите в туры с Гал-Круизом!!!!
Отзыв по туру: Словакия - ворота в оазис. Бронировали на 26.04, до майских празников хотели вернутся домой, в Харьков, т.к. на майские мы собираемся с друзьями и родственниками на шашлыки. За несколько дней до выезда нам сообщили, что тур переносится на 30.04. А как быть с билетами Харьков-Львов-Харьков? Мы с таким трудом их доставали, через знакомых! и вот всё по новой, те сдать, новые достать... Про друзей это вообще отдельный разговор)
Касательно отдыха...
В общем страна понравилась, ездили в горы, катались, природа замечательная. Отдохнули хорошо.
Организация: сопровождающий Евгений - просто ужас. Постоянно был отключен телефон, невозможно было его найти, дозвониться чтобы узнать интересующую информацию.
Поселили не в указанный отель, который изначально был заявлен по туру.
Рассчитывали на Svatojansky Kastiel 3*, а жили в Valentina 1* на окраине Попрада, отель ужасный, на ресепшене никогда никого не было, перегорела лампочка, не могли никого найти чтобы заменили.
На обратном пути поехали через Краков, хотя это не по программе, доплачивали по 15 евро с человека (выехали со словацкими визами через Польшу) и раньше чем было заявлено по программе, рассчитывали, что во Львов попадем после 8 утра, а приехали в 4. Если бы предупредили, то хоть забронировали бы номер в отеле, или в хостеле.
Также момент с визой, у мужа в визе стоит другая дата выдачи визы, чем у нас с дочерью, хотя в группе была также семья и всем поставили в один день, на одинаковый период. Возможно, поэтому и разная продолжительность виз, у мужа до 19.05, под тур, а нам чуть дольше.
Очень огорчены.
Оксана.
Пане Тарасе, чому у свому відгуку Ви не згадали, що у Вас до цієї поїздки вже була попередня депортація з країни Ізраїль і як виявилось міграційна служба аеропорту відмовила Вам у в'їзді саме через те, що вашою ціллю поїздки була незаконна еміграція. Своїми діями Ви підставляєте не лише туроператора, а й цілу групу, яка чекаючи Вас просто сиділа в аеропорту, замість того щоб розпочати програму відвідин святині. Дуже цікавий Ваш хід прикрити справжню ціль Вашого візиту благими намірами відвідання святи місць, крім того щей висвітлити це в мережі інтернет. Бажаємо Вам досягнути Вашої мети скориставшись спеціальними міграційними програмами. З повагою туроператор Гал-Круїз.
під ім"ям турфірми працюють шахраї, які обіцяють людям не лише "їхати відпочити" но і пропонують забезпечити працевлаштування в Ізраїлі. Організувати відпочинок вони не можуть, а прав на працевлаштування за кордоном не мають.
"Представник фірми в Ізраїлі" Галина лише гарно повідає, збирає "за послуги" гроші, а далі- жах! Люди поневіряються у жахливих умовах проживання ледь не на підлозі! Тягнуть час і ніякої візи вони не оформлюють чим порушують міграційне й трудове законодавство, "влаштовують" людей на роботи, з оплати якої беруть свій "гарний" відсоток. Ніяких гарантій на території Ізраїля вони не дають, нічого не забезпечують й ніякого захисту не надають. Просто кидають людей на прізволяще: кожен сам за себе. Вся ця схема "Гал-Круїза" більше схожа на НЕЗАКОННИЙ канал мігрантів з України.
НАЙГІРШИЙ ВІДПОЧИНОК!!!!
Їхали в Грецію через фірму «Гал Круїз» ТУР «ВСІ НА МОРЕ В ГРЕЦІЮ».За день до відїзду змінили готель.Директор фірми на наше звернення, що їде вагітна жінка не зрозуміло куди, нахамила і післала. В договорі прописаний готель «Naysika» або готель «Athina», нас поселили в приватному секторі "Fotini rooms", кімната та балкон(який не закривається) в пластику, 3 поверх під дахом, спека - кондиціонер платний-5 євро доба, рушники везли з собою , воду гріли в турці- чайника нема, не прибирається, сміттєві пакети та туалетний папір купували,господарі не розмовляють російською чи англійською. Приймаючої сторони не було, гід не знав, куди везти і як забиратимуть.Виселення в 9 ранку, забирали о 20.00, тобто увесь день на вулиці на спеці. Дорога назад ще гірша-гід грубіянив, водії зупинялися за своїм бажанням, проміжок між санітарними зупинками більше 5 годин. Довго, тяжко, неприємно-ось основні враження від відпочинку!!!!