Сьогодні нарешті успішно пройшов тест "з англійської іспанської"
Тест полягав у необхідності дозвонитись до англомовного сапорту іспанської авіакомпанії Vueling та повідомити, що їхнє повернення вартості квитка у вигляді промокоду мене не цікавить, а мені потрібно повернення коштів на платіжну картку.
Обов'язковим елементом тесту була необхідність чітко проговорити по буквах код бронювання (booking code). Якщо на іншому боці менеджер якось невірно почув і зрозумів якусь літеру - то одразу повідомляв "incorrect booking code" і зв'язок переривався.
Цікаво також те, що з жодного українського оператору моб.зв'язку (Kyivstar, Lifecell, Vodafone) номери іспанського кол-центра не набирались.
Врятував турецький Lycamobile.
Критерій успішності проходження тесту - повернення коштів на картку
Сергей, скажите, а деньги уже вернули или пока только пообещали?
У нас 'отношения' с польской LOT. Уже месяц, как написали им форму возврата средств на карту, ответ был прислан автоматически. Но это всего лишь доказательство того, что заявка принята. Денег пока нет.
Да, вернули деньги на карту 23.06.
Последний раз общался с ними по телефону 11.06.
Сейчас занимаюсь возвратом средства за отмененый рейс Ryanair.
О результатах сообщу
Як обіцяв, розповідаю про повернення коштів авіакомпанією Ryanair. Рейс Барселона-Київ був запланований на 24.08.2020. Причому в докарантинний період рейси на цьому напрямку були щоденні. Приблизно в кінці травня авіакомпанія змінила частоту і розклад рейсів до трьох на тиждень і на мою дату (понеділок) виявився скасованим. Причому жодних повідомлень про це я від авіакомпанії не отримував, а у "персональному кабінеті" на сайті рейси значився як скасований. 11.07 я самостійно вибрав опцію повернення коштів. За кілька хвилин отримав повідомлення на пошту з пропозицією прийняти не кошти на карту, а промокод на майбутні покупки квитків. Посилання прийняти промокод у листі було, а відмовитись - ні. Прочитавши інформацію на популярному, але не бажаному тут, туристичному ресурсі, 13.07 я вийшов в чат Ryanair з їхнього сайту (чекати на сеанс з оператором довелось близько 1 години), де англійською повідомив, що бажаю отримати саме готівку на карту. Оператор підтвердив , але зауважив, що повернення може затягтись до 31.08.2020.
Нарешті, 14.08 я отримав повідомлення в пошту, що авіакомпанія кошти мені відправила, а 17.08 вони вже заразувались на картку
Деньги наконец-то вернули. Произошло это 12 ноября. Билеты были куплены 22 ноября 2019 го на начало июня 2020 го.
Но, все хорошо, что хорошо заканчивается. Мы не стали отпускать их в Новый год с нашими долгами
:))я же все таки настоял на возврате и через пару дней было все ок
С МАУ принципиально не летаю