Танцюючий будинок у Празі побудований за принципом і у стилі деконструктивізму. Цей напрямок в архітектурі втілює досвід і напрацювання по деформації елементів і будівельних конструкцій будівлі, що, звичайно ж, видно відразу на підсумкових результатах. Візуальна складність сприйняття, таке собі агресивне нагадування про себе навколишньому середовищу - такі споруди складно не помітити, повз них не можна пройти повз без подиву, і Танцюючий будинок не виняток!
Ця будова - чистої води новаторство, сміливість і архітектурна химерність в одній особі. Його творці-архітектори - дві креативно налаштовані особистості. На той момент невідомий хорват Владо Мілуніч і великий канадець Френк Оуен Гіррі з далекого американського континенту. Дизайнери і критики сильно сперечалися з приводу введення проекту в стадію будівництва, але перший президент Чехії Вацлав Гавел особисто був куратором проекту.
Здалеку будинок нагадує двох танцюристів в танці. І це не просто так. При плануванні будинку головна архітектурна ідея була в тому, щоб провести паралель з на той час відомою танцювальною парою Фредом Астером і Джинджер Рождерс. Звідси і одна з назв цього будинку – «Джинджер і Фред». Архітектурний задум видно відразу. З двох циліндричних частин, частина, яка розширюється до верху, нагадує чоловічу фігуру (і символізує танцюриста Фреда), а друга частина, що звужується до верху, візуально нагадує тонку точену жіночу фігуру з мініатюрною талією і танцювальною спідницею (символізує партнерку Фреда в танці Джинджер).
По-простому різні і часто смішні назви крім «Джинджер і Фред» дають жителі Праги цьому нестандартному будинку. У побуті він частіше «п’яний будинок», «стакан». Причина в такій назві криється в кухні і винному сомельє. Заповзятливі чеські підприємці зрозуміли, який величезний туристичний потік проходить повз танцюючого будинку, і в підсумку на його даху відкрили ресторан у французькому стилі «La Perle de Prague» з приголомшливою панорамою міста. А нижні шість поверхів будинку здали таким же заповзятливим бізнесменам і креативщикам для обладнання офісних приміщень.
The Dancing House in Prague is built on the principle and in the style of deconstructivism. This direction in architecture embodies the experience and experience in the deformation of elements and building structures of the building, which, of course, can be seen immediately in the final results. Visual complexity of perception, such an aggressive reminder of the environment - such structures are difficult not to notice, you can not pass them without surprise, and the Dancing House is no exception!
This structure - pure water innovation, boldness and architectural whimsy in one person. Its creators-architects are two creative personalities. Vlado Milunic, a Croat at the time, and Frank Owen Girri, a great Canadian from the far American continent. Designers and critics have argued strongly about putting the project under construction, but Czech President Vaclav Havel was personally in charge of the project.
From afar, the house resembles two dancers dancing. And it's not just that. When planning the house, the main architectural idea was to draw a parallel with the then famous dancing couple Fred Aster and Ginger Rogers. Hence one of the names of this house - "Ginger and Fred". The architectural design is visible immediately. Of the two cylindrical parts, the one that extends to the top resembles a male figure (and symbolizes Fred's dancer), and the other part, which narrows to the top, visually resembles a slender turned female figure with a miniature waist and a dance skirt (symbolizing Fred's partner. ).
Simply different and often funny names in addition to "Ginger and Fred" give the people of Prague this unusual house. In everyday life he is more often a "drunk house", a "glass". The reason for this name lies in the kitchen and wine sommelier.
Enterprising Czech entrepreneurs realized what a huge tourist stream passes by the dancing house, and finally opened a French-style restaurant "La Perle de Prague" on its roof with a stunning panorama of the city. And the lower six floors of the house were handed over to the same enterprising businessmen and creatives for office equipment.