Один з празьких пам'ятників видатному письменнику XX століття Францу Кафці розташувався неподалік від місця його народження, між Празьким єврейським музеєм і костелом Святого Духа. В кінці XIX століття тут знаходилися ворота між іудейським Йозефовим кварталом і християнською Прагою. Похмурі містичні легенди, що витали навколо єврейського гетто, знайшли відгук у фантасмагоричному світі творів Кафки, який, в свою чергу, служить джерелом натхнення для художників сьогодення.
Скульптурна композиція, створена Ярославом Роною (Jaroslav R?nа) в 2003 році, часто включається в десятку найбільш незвичайних пам'яток світу. Кафка сидить на плечах порожнього костюма, який крокує по вулиці по щиколотку в бруківці. Письменник жестом вказує напрямок руху своєму носію. Кафка був вічним мандрівником в рідному місті, творив на німецькій мові, оскільки Чехія була частиною Австро-Угорської імперії, змінив 13 квартир, не отримав визнання за життя... Можна тільки здогадуватися, чи знав він напевно, куди прямує. Авторська ідея Рони достеменно не відома, і алегоричність статуї відкриває безмежний простір для трактувань.
One of Prague's monuments to the famous twentieth-century writer Franz Kafza is located near his birthplace, between the Prague Jewish Museum and the Church of the Holy Spirit. At the end of the XIX century there was a gate between the Jewish Joseph's Quarter and Christian Prague. Gloomy mystical legends hovering around the Jewish ghetto have found an echo in the phantasmagoric world of Kafka's works, which in turn has been a source of inspiration for today's artists.
The sculptural composition, created by Jaroslav Ré na in 2003, is often included in the top ten most unusual monuments in the world. Kafka sits on the shoulders of an empty suit, which walks down the street on the ankle in the pavement. The writer gestures to the direction of movement of his carrier.
Kafka was an eternal traveler in his hometown, he wrote in German, as the Czech Republic was part of the Austro-Hungarian Empire, changed 13 apartments, did not receive recognition for life ...One can only guess whether he knew for sure where he was going. Rona's authorial idea is not known for sure, and the allegorical nature of the statue opens up boundless space for interpretation.