У 2000 році на телевізійній вежі Жіжкова була розміщена скульптурна композиція величезних (довжиною близько 3,5 метрів) безликих немовлят, які повзуть на великій висоті вниз і вгору по стінах цієї будівлі. Поява цих інопланетних немовлят на звичайній телевізійній вежі, яка нагадує про комуністичне минуле міста, перетворило її в одне з найвідоміших і популярних об'єктів Праги у туристів.
Гігантські немовлята були задумані Давидом Чорним ще в 1994 році, тоді він жив Нью-Йорку. Спочатку композиція скульптур призначалася музею сучасного мистецтва в Чикаго. Але цей музей не зміг знайти грошей на інсталяцію, а тому фігури кілька років кочували по різноманітним виставкам.
У 2008 році в парку Кампа біля музею «оселилося» ще три гігантських чорних малюка зі штрих-кодами замість облич. Скульптури відлиті в бронзі, кожна, як і її «жіжковскій брат», по 3,5 метра завдовжки, а висотою близько 2,5. Скульптурна композиція «Немовлята» користується величезною популярністю у туристів і є однією з найбільш значущих інсталяцій відкритої частини музею на Кампі.
Всі скульптурні композиції Давида Чорного мають прихований сенс. Ось і «Немовлята» теж. Малюки без облич висловлюють протест скульптора проти абортів.
In 2000, a sculptural composition of huge (about 3.5 meters long) faceless babies crawling at high altitudes down and up the walls of this building was placed on the Zhizhkov TV Tower. The appearance of these alien babies on an ordinary television tower, reminiscent of the city's communist past, has made it one of Prague's most famous and popular tourist attractions.
The giant babies were conceived by David Black back in 1994, when he lived in New York. Initially, the composition of the sculptures was intended for the Museum of Modern Art in Chicago. But this museum could not find money for the installation, so the figures wandered for several years at various exhibitions.
In 2008, three more giant black babies with barcodes instead of faces "settled" in Kampa Park near the museum. The sculptures are cast in bronze, each, like its "Zhyzhkovsky brother", 3.5 meters long and about 2.5 meters high.
The sculptural composition "Babies" is very popular with tourists and is one of the most significant installations of the open part of the museum at the Camp.
All sculptural compositions of David the Black have a hidden meaning. That's "Babies" too. Babies without faces express the sculptor's protest against abortion.